Η διοίκηση του Θρακικού Μητρουσίου ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή Γιώργο Σιακκά.
Μετά από μια ιστορική χρονιά για τον σύλλογό μας, τον ευχαριστούμε θερμά για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και την πολύτιμη προσφορά του στην ομάδα. Με τη δουλειά και το ήθος του συνέβαλε καθοριστικά στις επιτυχίες που πετύχαμε μαζί.
Του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προπονητικής και προσωπικής του πορείας. Η πόρτα του Θρακικού Μητρουσίου θα είναι πάντα ανοιχτή για εκείνον και ευχόμαστε οι δρόμοι μας να συναντηθούν ξανά στο μέλλον.
Γιώργο, σε ευχαριστούμε για όλα. Εις το επανιδείν!
Παρακάτω η ανακοίνωση του Γιώργου Σιάκκα:
Το παρελθόν μάς έδωσε τη δύναμη να ξανακατακτήσουμε την κορυφή. Οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, οι άνθρωποι των παλιών διοικήσεων, ο φίλαθλος κόσμος και όσοι δεν βρίσκονται πλέον κοντά μας, αλλά μας παρακολουθούν από εκεί ψηλά, είναι η δύναμη και η ιστορία αυτού του συλλόγου.
Το μήνυμά μου είναι ένα: ΕΝΟΤΗΤΑ!!
Όλοι μαζί οφείλουμε να κρατήσουμε τον Θρακικό εκεί που του αξίζει, ψηλά. Φέτος είναι μία δύσκολη αλλά ιστορική χρονιά, με μεγάλες προκλήσεις και τη συμμετοχή στο Κύπελλο Ελλάδας Ερασιτεχνών. Είναι χρέος όλων μας να στηρίξουμε την ομάδα με πράξεις.
Η αγορά του πρώτου εισιτηρίου διαρκείας ήταν για μένα υποχρέωση και μια μικρή έμπρακτη στήριξη προς τον Θρακικό.
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου.
Πάμε γερά, Θρακάρα!




